MijnCadeau heeft sinds 2012 als missie om meer liefde te verspreiden met uniek, bedrukt ondergoed. Met een team van 34 mensen en webshops in vier verschillende landen helpt MijnCadeau inmiddels jaarlijks tienduizenden mensen met het uitdragen van hun liefdesboodschap.
Tallest richt zich al enkele jaren actief op het optimaliseren van de conversie op MijnCadeau.nl, voor het eerst in 2017 met een maatwerk ontwerpmodule geïntegreerd in de bestaande WooCommerce shop. Bij deze module besteedden wij extra aandacht aan de gebruiksvriendelijkheid op mobiel, wat direct leidde tot een conversieverhoging van 240%.
In 2018 zorgde het redesign van de gehele webshop voor een nóg indrukwekkendere conversieverhoging van 315%.
Aangezien inmiddels 79% van alle bestellingen op mobiel wordt gedaan, blijven wij streven naar de meest optimale conversie voor deze doelgroep.
Door bij het ontwerp van de pagina's rekening te houden met het gebruik op mobiele apparaten, konden wij een maatwerkoplossing bieden met slimme designelementen die tot een indrukwekkende conversieverhoging leidde.
Terwijl de bestaande ontwerpmodule van MijnCadeau gebaseerd was op een standaard WordPress-plugin, bleek de maatwerkmodule van Tallest al snel tot een veel hogere conversie te leiden. De nieuwe module was namelijk specifiek afgestemd op het assortiment en de bestelprocedure van MijnCadeau, met extra aandacht voor de mobiele gebruikerservaring.
“Tallest is ėcht top! Zij denken proactief met ons mee, komen met suggesties en verbeterpunten en zijn altijd op zoek naar kostenbesparende oplossingen. Ik kan dan ook met trots het vernieuwde MijnCadeau.nl aan de wereld tonen!”
MijnCadeau bedient tienduizenden klanten in vier landen
met de nieuwe WooCommerce product ontwerpmodule van Tallest
door een nieuw maatwerk WordPress thema met focus op conversie