Productspecialist Artiteq garandeert consumenten wereldwijd veilige, duurzame en flexibele ophangsystemen voor schilderijen en wanddecoraties. Hun ophangsystemen prijken aan de wand van talloze kantoren, musea, scholen en woningen. Met hun eindeloze mogelijkheden weet Artiteq klanten in binnen- en buitenland aan zich te binden; Artiteq’s inspirerende online aanbod wordt door bezoekers uit 172 landen bekeken.
Om Artiteq’s grenzeloze assortiment en ingenieuze oplossingen voor ophangkwesties online optimaal tot hun recht te laten komen, schakelde het bedrijf de expertise van Tallest en marketing partner Admonks in. Samen ontwikkelden wij een inspirerende website in zes talen, met een uitgebreide functionaliteit, optimaal vindbaar en door bezoekers gemakkelijk te navigeren. Op de vernieuwde website vinden consumenten wat zij zoeken: een ophangsysteem waar zij op kunnen bouwen.
Artiteq’s nieuwe website overtuigt elk type klant van haar brede aanbod en scala aan innovatieve oplossingen. Consumenten worden uitgenodigd om relevante informatie tot zich te nemen, inspirerend beeldmateriaal te bestuderen en het voor hun dichtstbijzijnde Artiteq-verkooppunt te traceren. Zo helpt de vernieuwde website Artiteq’s internationale klantenkring bij het vinden van een muurvaste oplossing.
“Het team van Tallest ontwikkelde een voor ons perfecte website. Hun kennis en jarenlange expertise maakt onze samenwerking succesvol. De jongens van Tallest zijn volleerd ontwikkelaars en zetten alles op alles om snel te schakelen en zo de functionaliteit en het gebruiksgemak van de website te optimaliseren. Wij zijn zeer tevreden.”
Waar consumenten vaak van het kastje naar de muur worden gestuurd, hebben wij de nieuwe site zo ingericht dat klanten met één klik op de muis Artiteq-verkooppunten in hun buurt kunnen lokaliseren én contacteren.
Als bezoeker op Artiteq’s nieuwe website word je op een natuurlijke wijze door het assortiment geleid. Het frisse, heldere ontwerp helpt consumenten navigeren naar het voor hen optimale ophangsysteem.
Naast consumenten biedt Artiteq ook ophangsystemen voor bedrijven in binnen- en buitenland. Op de website wordt het onderscheid in doelgroepen duidelijk gemaakt aan de hand van tekst- en beeldgebruik en pictogrammen.
“Sinds enkele jaren werken wij met Tallest samen. Wij hebben Tallest leren kennen als een fijne, jonge en ondernemende partij die graag met je mee denkt, en met mogelijkheden en oplossingen komt. Samen hebben we hard gewerkt aan onze nieuwe website. Wij zijn trots op het prachtige eindresultaat en blij met de prettige samenwerking.”
Artiteq’s uitgebreide aanbod in ophangsystemen – en vooral de eindeloze mogelijkheden ervan – op een aantrekkelijke manier weergeven. Dat is waar de vernieuwde productpagina’s van Artiteq in uitblinken.
De productpagina’s geven alle informatie die consumenten zoeken op een uitnodigende wijze weer. Heldere beschrijvingen, begrijpelijke illustraties en aansprekende foto’s wekken het brede productaanbod van Artiteq tot leven. Om consumenten te inspireren worden mogelijke ideeën en oplossingen uitgelicht en professionals zijn met één klik op de muis voorzien van de nodige technische informatie.
“Voor Tallest is niets onmogelijk. Telkens maakt het Tallest-team hun beloften waar – voor ons én onze klanten. Hun ambitieuze en optimistische werkwijze maakt hen een partner waar wij graag onze krachten mee bundelen.”
Artiteq’s website’s aantrekkelijke ontwerp, de verbeterde klantreis en de focus op vindbaarheid speelde een grote rol in het behalen van de indrukwekkende resultaten. Met hun nieuwe website trekt Artiteq jaarlijks ruim 500.000 bezoekers vanuit 172 landen. Bovendien maakt een groot gedeelte van deze bezoekers gebruik van de door ons ontwikkelende store locator.
Voorafgaande aan de ontwikkeling – en direct na de lancering van Artiteq’s nieuwe website, deed Online Marketeer Paul Raaijmakers van Admonks positiemetingen. Het resultaat? “Het grootste deel van de siteposities, namelijk 13 van de 29, zijn verbeterd. Nog eens 12 bleven stabiel. De laadsnelheid, gemeten in Google Analytics, ging van 5-6 naar 3-4 seconden. Deze enorme vooruitgang was al direct na de livegang meetbaar.”
Wereldwijd pijlsnel
per jaar
bezoekers vanaf de hele wereld
Doel bereikt: verhoging van het gebruik van de store locator